Ομορφη μπουγαδα μου… η ανάπτυξη της παγκόσμιας αγοράς συνεχίζεται

Admin
Admin July 21, 2022
Updated 2022/07/21 at 12:58 AM

Σύμφωνα με την εταιρεία Business Research, το μέγεθος της παγκόσμιας αγοράς εξοπλισμού οικιακών πλυντηρίων ρούχων αναμένεται να αυξηθεί από 101,43 δισεκατομμύρια δολάρια (96,76 δισεκατομμύρια ευρώ) το 2021 σε 110,84 δισεκατομμύρια δολάρια (105,74 δισεκατομμύρια ευρώ) το 2022 με σύνθετο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης (CAGR) 9,3%. .
Η ανάπτυξη της αγοράς οφείλεται κυρίως στην αναδιάρθρωση των εργασιών των εταιρειών και την ανάκαμψη από τον αντίκτυπο του COVID-19, που νωρίτερα είχε οδηγήσει σε περιοριστικά μέτρα περιορισμού που περιελάμβαναν κοινωνική απόσταση, τηλεργασία και το κλείσιμο εμπορικών δραστηριοτήτων που οδήγησαν σε λειτουργικές προκλήσεις. Η αγορά οικιακών πλυντηρίων ρούχων αναμένεται να φτάσει τα 150,93 δισεκατομμύρια δολάρια (143,94 δισεκατομμύρια ευρώ) το 2026 με CAGR 8,0%.

Η ταχεία αστικοποίηση αναμένεται να συμβάλει στην ανάπτυξη του εξοπλισμού οικιακών πλυντηρίων ρούχων κατά την προβλεπόμενη περίοδο. Σε παγκόσμιο επίπεδο, το ποσοστό του πληθυσμού που ζει σε αστικές περιοχές αναμένεται να αυξηθεί από 56,2% το 2020 και να φτάσει το 68% έως το 2050. Η αύξηση του αστικού πληθυσμού σε συνδυασμό με την αύξηση του διαθέσιμου εισοδήματος και της οικονομικής προσιτότητας μεταξύ των κατοίκων των πόλεων θα οδηγήσει τη ζήτηση για οικιακό πλυντήριο ρούχων.

Πλυντήριο
Η αυξανόμενη ζήτηση για ηλεκτρονικές υπηρεσίες πλυντηρίου κατά παραγγελία αναμένεται να περιορίσει την αγορά οικιακού εξοπλισμού πλυντηρίου ρούχων κατά την περίοδο πρόβλεψης. Η αγορά υπηρεσιών πλυντηρίου κατ’ απαίτηση αναμένεται να υποστηριχθεί από την πρόβλεψη σταθερής οικονομικής ανάπτυξης σε πολλές ανεπτυγμένες και αναπτυσσόμενες χώρες.

Το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο (ΔΝΤ) προβλέπει ότι η παγκόσμια αύξηση του πραγματικού ΑΕΠ θα είναι 3,7% το 2019 και το 2020 και 3,6% από το 2021 έως το 2023. Επιπλέον, οι αναδυόμενες αγορές αναμένεται να συνεχίσουν να αναπτύσσονται ελαφρώς ταχύτερα από τις ανεπτυγμένες αγορές στην πρόβλεψη περίοδος. Για παράδειγμα, η Κίνα προβλέπεται να σημειώσει αύξηση του ΑΕΠ της τάξης του 6,2% το 2019.

Η σταθερή οικονομική ανάπτυξη, η αυξανόμενη διείσδυση του Διαδικτύου και το αυξανόμενο διαθέσιμο εισόδημα σε συνδυασμό με τον ταραχώδη τρόπο ζωής των ατόμων θα οδηγήσουν σε αύξηση των κατ’ απαίτηση υπηρεσιών πλυντηρίου, περιορίζοντας έτσι την ανάπτυξη της αγοράς οικιακών πλυντηρίων ρούχων.

Οι κατασκευαστές οικιακού εξοπλισμού πλυντηρίων ρούχων παράγουν ολοένα και περισσότερο ενεργειακά αποδοτικά προϊόντα για να μειώσουν το αποτύπωμα άνθρακα και να επιτρέψουν την εξοικονόμηση ενέργειας για τους καταναλωτές. Η άνοδος των ενεργειακά αποδοτικών συσκευών μπορεί να αποδοθεί στους αυστηρούς κυβερνητικούς κανονισμούς για τις ηλεκτρικές οικιακές συσκευές και στην πρόοδο της τεχνολογίας. Οι ενεργειακά αποδοτικές συσκευές έχουν σχεδιαστεί για να χρησιμοποιούν ελάχιστη ενέργεια για να ολοκληρώσουν την απαιτούμενη εργασία.

Επί του παρόντος, περισσότερες από 80 χώρες διαθέτουν πρότυπα και ετικέτες για ενεργειακά αποδοτικές συσκευές. Για παράδειγμα, στις ΗΠΑ, τα πλυντήρια ρούχων με πιστοποίηση ENERGY STAR καταναλώνουν 25% λιγότερη ενέργεια και 33% λιγότερο νερό από ένα τυπικό πλυντήριο ρούχων.

Οι σημαντικότεροι παίκτες στην αγορά εξοπλισμού οικιακού πλυντηρίου είναι οι LG Electronics, Whirlpool Corporation, Haier Corporation, Electrolux AB, Panasonic Corporation, BSH Home Appliances Group, Haier Group Corporation, Miele, Siemens AG, Toshiba Corporation και General Electric Company.

Η Ασία-Ειρηνικός ήταν η μεγαλύτερη περιοχή στην αγορά εξοπλισμού οικιακών πλυντηρίων ρούχων το 2021. Η Δυτική Ευρώπη ήταν η δεύτερη μεγαλύτερη περιοχή στην αγορά εξοπλισμού πλυντηρίου οικιακής χρήσης. Οι περιοχές που καλύπτονται στην αγορά εξοπλισμού πλυντηρίου οικιακής χρήσης είναι η Ασία-Ειρηνικός, η Δυτική Ευρώπη, η Ανατολική Ευρώπη, η Βόρεια Αμερική, η Νότια Αμερική, η Μέση Ανατολή και η Αφρική.

 

Έξυπνα πλυντήρια: Η APAC έχει τη μερίδα του λέοντος

Η Ασία-Ειρηνικός έχει το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς έξυπνων πλυντηρίων ρούχων παγκοσμίως, αντιπροσωπεύοντας το επιβλητικό 59% του συνόλου το 2021. Ακολούθησε η Δυτική Ευρώπη και μετά οι άλλες περιοχές. Στο μέλλον, οι ταχύτερα αναπτυσσόμενες περιοχές στην αγορά έξυπνων πλυντηρίων ρούχων θα είναι η Αφρική και η Μέση Ανατολή, όπου η ανάπτυξη θα είναι σε CAGR 14,8% και 10,8% αντίστοιχα. Θα ακολουθήσουν η Νότια Αμερική και η Βόρεια Αμερική.

Το μέγεθος της παγκόσμιας αγοράς έξυπνων πλυντηρίων ρούχων αναμένεται να αυξηθεί από 14,87 δισεκατομμύρια δολάρια (14,9 δις ευρώ) το 2021 σε 15,93 δισεκατομμύρια δολάρια (15,2 δισεκατομμύρια ευρώ) το 2022 με σύνθετο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης (CAGR) 7,1%.

Η ανάπτυξη της αγοράς οφείλεται κυρίως στην επανέναρξη των εργασιών των εταιρειών και την προσαρμογή τους στο νέο κανονικό, ενώ ανακάμπτουν από τον αντίκτυπο του COVID-19, ο οποίος είχε οδηγήσει νωρίτερα σε περιοριστικά μέτρα περιορισμού που περιελάμβαναν κοινωνική απόσταση, εξ αποστάσεως εργασία και κλείσιμο εμπορικών δραστηριοτήτων που οδήγησε σε επιχειρησιακές προκλήσεις. Η αγορά έξυπνων πλυντηρίων ρούχων αναμένεται να φτάσει τα 20,83 δισεκατομμύρια δολάρια (19,87 δισεκατομμύρια ευρώ) το 2026 με CAGR 6,9%.

Οι τάσεις της αγοράς των έξυπνων πλυντηρίων ρούχων εξαρτώνται από την υιοθέτηση προηγμένων τεχνολογιών
Wi-Fi

Οι εταιρείες στην αγορά των έξυπνων πλυντηρίων ρούχων επενδύουν στην τεχνολογία Wi-Fi προκειμένου να αυξήσουν την ταχύτητα επεξεργασίας.

Ενεργοποίηση φωνής

Οι εταιρείες στην αγορά έξυπνων πλυντηρίων ρούχων επενδύουν σε πλυντήρια ρούχων με δυνατότητα φωνής για ανάπτυξη της αγοράς.

Tο διαδίκτυο 

Οι εταιρείες στην αγορά πλυντηρίων ρούχων επενδύουν σε τεχνολογίες IoT σε πλυντήρια ρούχων για να προσφέρουν εξατομικευμένες λύσεις. Οι συσκευές με δυνατότητα IoT είναι ενσωματωμένες με αισθητήρες, συνδεσιμότητα στο διαδίκτυο και άλλο υλικό που επιτρέπει την επικοινωνία μέσω του διαδικτύου.

Τεχνητή νοημοσύνη

Οι εταιρείες στην αγορά των έξυπνων πλυντηρίων ρούχων επενδύουν σημαντικά στην τεχνολογία AI. Η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να αναγνωρίσει τύπους δεδομένων, να βρει πιθανές συνδέσεις μεταξύ των συνόλων δεδομένων και να αναγνωρίσει τη γνώση χρησιμοποιώντας επεξεργασία φυσικής γλώσσας. Οι χρήστες θα μπορούν να χρησιμοποιούν τα smartphone ή τους βοηθούς φωνής τους για να ελέγχουν αυτά τα πλυντήρια ρούχων με τεχνητή νοημοσύνη.

Η παγκόσμια αγορά έξυπνων πλυντηρίων ρούχων είναι πολύ κατακερματισμένη, με μεγάλο αριθμό παικτών. Οι δέκα κορυφαίοι ανταγωνιστές στην αγορά έφτασαν το 38,6% της συνολικής αγοράς το 2021. Η Haier Smart Home Co., Ltd. ήταν ο μεγαλύτερος ανταγωνιστής με μερίδιο 9,36% της αγοράς, ακολουθούμενη από τις LG Electronics, Whirlpool Corporation, AB Electrolux, Panasonic Corporation, Samsung Electronics Co Ltd, Arcelik A.S., Xiaomi Corporation, Robert Bosch GmbH και Miele and Cie KG.

Share this Article
Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.